אבידן תקף: "האם הנציב ידרוש להדיח גם את חיות?"

אסתי פלד No Comments on אבידן תקף: "האם הנציב ידרוש להדיח גם את חיות?"

יהודה אבידן במהדורה המרכזית: "אני מזכיר שהראשון לציון עמד לדין משמעתי כיוון שיצא נגד רפורמות הכשרות והגיור וההמלצה הייתה להדיח אותו. האם הנציב יפתח בהליך הדחה גם נגד השופטת חיות?". אברימי קרויזר: "הנקודה שאולי תגרום לנתניהו כן להיות נחוש זה המסגור של הביקורת על הלגיטימציה של הממשלה עצמה"

צילום: דוד זר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יהודה אבידן, המנכ"ל המיועד של המשרד לשירותי דת והיועץ האסטרטגי אברימי קרויזר, שוחחו הערב (חמישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית.

אבידן התייחס למתקפות על הממשלה: "זה לא רק שיח אלים. זה שטיפת מוח והפצות של דברים מופרכים שלא היו ולא נבראו. אי אפשר לעשות כלום כשיש תקשורת מגוייסת ברמות שאני לא זוכר. אתה מתמודד גם עם גיוס של מערכת המשפט. אני מזכיר שהראשון לציון עמד לדין משמעתי כיוון שיצא נגד רפורמות הכשרות והגיור וההמלצה הייתה להדיח אותו. האם הנציב יפתח בהליך הדחה גם נגד השופטת חיות? ככל שנעמוד על שלנו הדברים האלה יירגעו וככל שאנחנו ניסוג נקבל יותר עוצמה של הפגנות".

אברימי קרויזר: "נתניהו יותר משמעותי בהקשר הזה, גם בהנחה שלוין ימשיך להיות נחוש. צריך לזכור שמדובר באדם שמושפע ומפחד מתקשורת ועד היום מנע שינויים במערכת המשפט. הנקודה שאולי תגרום לנתניהו כן להיות נחוש זה המסגור של הביקורת על הלגיטימציה של הממשלה עצמה ולכן לנתניהו לא תהיה ברירה".

אבידן: "למה גנץ החליט פתאום להשתתף בהפגנה? לדעתי הם קיבלו טלפונים, אולי אפילו מברק, יש כאן התגייסות מוחלטת. ההחלטה היא להילחם בכל דבר, לא רק בנושא הרפורמה. כל דבר זה קץ הדמוקרטיה".

על דברי הנשיאה חיות: "על חצי מזה הרב יצחק יוסף קיבל הערה ובקשה להדחה".



0 תגובות